Általános szerződési feltételek

1.Bevezető

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.erzelmifejlesztes.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján készült és itt nyilvánosságra hozott általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, azokat elfogadja, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az ÁSZF minden oldal alján megtalálható ‘Általános Szerződési Feltételek’ linkre kattintva érhető el. Változásainak nyomon követése a felhasználó felelőssége.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Egyéni vállalkozó: Bálint Piroska

  • Székhely: 1098 Budapest, Kosárka sétány 5/15
  • Adószám: 69403059-1-43
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: [email protected]
  • Telefonos elérhetőség: 06 20 435 5233
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító:
  • Számlaszám: 16200106- 11576118

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban saját kiadványok és termékek (naptár, hanganyag, ) valamit tanfolyamok, tréningek és workshopok, illetve előadásokra, konferenciákra szóló jegyek és azok videóanyaga érhető el és vásárolható meg.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

2. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy postai úton elsőbbségi, ajánlott levélben.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás az alábbiakban megtekinthető:

Az ország egész területére megrendelheted a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítás előre utalást követően történik, a kézbesítést az MPL postacsomag végzi csomag esetén, illetve elsőbbségi, ajánlott kézbesítés levélküldés esetén. A csomagot a futárszolgálat a felvételtől számított 2-5 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre, amennyiben a csomag átvételetét nem tudja megoldani házhoz szállításnál személyesen, postai értesítőt kap az átvételi lehetőségről.

3. Díjtáblázat:

Családi Érzelmiskála -naptár: 735 Ft (levél formátum)

Iskolai Érzelmiskála -naptár: 1550 Ft (csomag formátum)

Amennyiben további kérdése lenne a termékek kiszállításával kapcsolatban, kérünk keressen minket az [email protected] e-mail címen.

A szállítási feltételek addig érvényesek, amíg az MPL postacsomag szolgálat nem változtat rajtuk. Ilyen esetben a lehető legrövidebb időn belül frissítjük ezt az oldalt.

Webáruházunkban böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek/szolgáltatások rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről/szolgáltatásról, akkor kattintson a termék/szolgáltatás képére vagy nevére. Ekkor a termék/szolgáltatás oldalára jut el, ahol a termékről/szolgáltatásról részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

4. A rendelés menete

A Vásárlás – kosár – gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékek Kosárba helyezéséhez és megrendeléséhez nincs szükség regisztrációra. Amennyien szeretne létrehozni egy vásárlói fiókot, természetesen erre is lehetősége van a Pénztár menüpontban, a fiók létrehozása mező kipipálásával.

Ezt követően, ha Ön regisztrált vásárló, a Pénztár menüpontban a Visszatérő vásárló mező kipipálásával egyszerűsítheti adatainak megadását. Ha visszatérő vásárló, és elfelejtette jelszavát, kattintson az “elfelejtette a jelszavát?” mezőre. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltat

A kosár tartalmát az oldalon a termék feletti sávban megjelenő Kosár megtekintése gombra kattintva ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni,  illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, a wepshopban folytathatja a vásárlást. Ha a kosár tartalmának ellenőrzését követően azt rendben valónak találja, és a megrendelés mellett dönt, akkor a Tovább a pénztárhoz gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

A megrendelés elküldése – azaz a vásárlás – fizetési kötelezettséggel jár.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait, és az átutaláshoz szükséges információkat. Amennyiben nem kap ilyen levelet, abban az esetben a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Amennyiben a megrendelést követő 4 napon belül nem érkezik meg a termékek/szolgáltatások ellenértéke a számlára, a rendszer automata emlékeztetőket küld – Megrendelésed fizetésre vár” tárggyal. Két ilyen emlékeztető után a megrendelés státusza sikertelenre változik és törlődik a rendszerből. Ezt követően új megrendelés feladásával tudja újra megrendelni a kívánt terméket/szolgáltatást.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy “Megrendelés feldolgozás alatt” visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatáról a fentiek szerint folyamatosan tájékoztatást küldünk, az emailek minden esetben tartalmazzák a megrendelés részleteit. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

5. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

6. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00-17:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre illetve a megrendelés ellenértékének átutalására, de ha az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a befizetés visszaigazolásától számítva a raktáron lévő termékek esetében 2 – 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, várhatóan 1-2 hét.

A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

7. A megrendelt termék fizetésének módja

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg, illetve a megrendelést visszaigazoló e-mailben)
Személyesen történő teljesítés: Ez egy kivételes, és előzetes egyeztetés kívánó lehetőség, mivel az üzemeltető kizárólag az általa tartott képzések, előadások, tréningek, konferenciák, workshopok, konzultációk helyszínén és időpontjához illeszkedően vállal személyes átadást. Ezekről az alkalmakról tájékozódhat az  oldalon, illetve kérjük, hogy megrendelés során a megjegyzés-nél jelezze hol és mikor élne a személyes átvétel lehetőségével. Ezen kívül személyes átadást az üzemeltető nem tud vállalni. Személyes átvétel esetén a vételárat készpénzben tudja megfizetni.
Bankkártyával történő fizetés: a lehetőség kidolgozása és megvalósítása folyamatban van
Utánvéttel történő teljesítés: webáruházunk utánvéttel történő teljesítést nem vállal.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

   8. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket az MPL postacsomag  szolgálat futárai kézbesítik, illetve postai levél kézbesítés. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és a megrendelt termékeket át tudják venni.

Kérjük, kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a vételárat előreutalással teljesíti. Utánvételes teljesítést nem tudunk vállalni.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

9. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

    12. Jótállás

Az üzemeltető kötelező jótállás alá tartozó termékeket jelen webáruház keretein belül nem forgalmaz.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

13. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

A termék hibája, hiányossága esetén a termék cseréje vagy árleszállítás kérhető, a termékek javítására azok természetéből adódóan nincs lehetőség.

14. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Online vitarendezési eljárás lehetősége: ITT!

15. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

16. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Általános szerződési feltételek

1.Bevezető

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.erzelmifejlesztes.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján készült és itt nyilvánosságra hozott általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, azokat elfogadja, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az ÁSZF minden oldal alján megtalálható ‘Általános Szerződési Feltételek’ linkre kattintva érhető el. Változásainak nyomon követése a felhasználó felelőssége.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Egyéni vállalkozó: Bálint Piroska

  • Székhely: 1098 Budapest, Kosárka sétány 5/15
  • Adószám: 69403059-1-43
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: [email protected]
  • Telefonos elérhetőség: 06 20 435 5233
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító:
  • Számlaszám: 16200106- 11576118

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban saját kiadványok és termékek (naptár, hanganyag, ) valamit tanfolyamok, tréningek és workshopok, illetve előadásokra, konferenciákra szóló jegyek és azok videóanyaga érhető el és vásárolható meg.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

  1. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy postai úton elsőbbségi, ajánlott levélben.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás az alábbiakban megtekinthető:

Az ország egész területére megrendelheted a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítás előre utalást követően történik, a kézbesítést az MPL postacsomag végzi csomag esetén, illetve elsőbbségi, ajánlott kézbesítés levélküldés esetén. A csomagot a futárszolgálat a felvételtől számított 2-5 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre, amennyiben a csomag átvételetét nem tudja megoldani házhoz szállításnál személyesen, postai értesítőt kap az átvételi lehetőségről.

Díjtáblázat:

Családi Érzelmiskála -naptár: 735 Ft (levél formátum)

Iskolai Érzelmiskála -naptár: 1550 Ft (csomag formátum)

Amennyiben további kérdése lenne a termékek kiszállításával kapcsolatban, kérünk keressen minket az [email protected] e-mail címen.

A szállítási feltételek addig érvényesek, amíg az MPL postacsomag szolgálat nem változtat rajtuk. Ilyen esetben a lehető legrövidebb időn belül frissítjük ezt az oldalt.

Webáruházunkban böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek/szolgáltatások rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről/szolgáltatásról, akkor kattintson a termék/szolgáltatás képére vagy nevére. Ekkor a termék/szolgáltatás oldalára jut el, ahol a termékről/szolgáltatásról részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

  1. A rendelés menete
  2. A Vásárlás – kosár gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékek Kosárba helyezéséhez és megrendeléséhez nincs szükség regisztrációra. Amennyien szeretne létrehozni egy vásárlói fiókot, természetesen erre is lehetősége van a Pénztár menüpontban, a fiók létrehozása mező kipipálásával.

Ezt követően, ha Ön regisztrált vásárló, a Pénztár menüpontban a Visszatérő vásárló mező kipipálásával egyszerűsítheti adatainak megadását. Ha visszatérő vásárló, és elfelejtette jelszavát, kattintson az “elfelejtette a jelszavát?” mezőre. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltat

  1. A kosár tartalmát az oldalon a termék feletti sávban megjelenő Kosár megtekintése gombra kattintva ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni,  illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, a wepshopban folytathatja a vásárlást. Ha a kosár tartalmának ellenőrzését követően azt rendben valónak találja, és a megrendelés mellett dönt, akkor a Tovább a pénztárhoz gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

A megrendelés elküldése – azaz a vásárlás – fizetési kötelezettséggel jár.

  1. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait, és az átutaláshoz szükséges információkat. Amennyiben nem kap ilyen levelet, abban az esetben a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Amennyiben a megrendelést követő 4 napon belül nem érkezik meg a termékek/szolgáltatások ellenértéke a számlára, a rendszer automata emlékeztetőket küld – Megrendelésed fizetésre vár” tárggyal. Két ilyen emlékeztető után a megrendelés státusza sikertelenre változik és törlődik a rendszerből. Ezt követően új megrendelés feladásával tudja újra megrendelni a kívánt terméket/szolgáltatást.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy “Megrendelés feldolgozás alatt” visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatáról a fentiek szerint folyamatosan tájékoztatást küldünk, az emailek minden esetben tartalmazzák a megrendelés részleteit. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

  1. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00-17:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre illetve a megrendelés ellenértékének átutalására, de ha az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a befizetés visszaigazolásától számítva a raktáron lévő termékek esetében 2 – 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, várhatóan 1-2 hét.

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg, illetve a megrendelést visszaigazoló e-mailben)
  • Személyesen történő teljesítés: Ez egy kivételes, és előzetes egyeztetés kívánó lehetőség, mivel az üzemeltető kizárólag az általa tartott képzések, előadások, tréningek, konferenciák, workshopok, konzultációk helyszínén és időpontjához illeszkedően vállal személyes átadást. Ezekről az alkalmakról tájékozódhat az  oldalon, illetve kérjük, hogy megrendelés során a megjegyzés-nél jelezze hol és mikor élne a személyes átvétel lehetőségével. Ezen kívül személyes átadást az üzemeltető nem tud vállalni. Személyes átvétel esetén a vételárat készpénzben tudja megfizetni.
  • Bankkártyával történő fizetés: a lehetőség kidolgozása és megvalósítása folyamatban van
  • Utánvéttel történő teljesítés: webáruházunk utánvéttel történő teljesítést nem vállal.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

   8. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket az MPL postacsomag  szolgálat futárai kézbesítik, illetve postai levél kézbesítés. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és a megrendelt termékeket át tudják venni.

Kérjük, kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a vételárat előreutalással teljesíti. Utánvételes teljesítést nem tudunk vállalni.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

    9. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
  1. Jótállás

Az üzemeltető kötelező jótállás alá tartozó termékeket jelen webáruház keretein belül nem forgalmaz.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

  1. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

A termék hibája, hiányossága esetén a termék cseréje vagy árleszállítás kérhető, a termékek javítására azok természetéből adódóan nincs lehetőség.

  1. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Online vitarendezési eljárás lehetősége: ITT

  1. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

  1. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.